2020(e)ko apirilaren 21(a), asteartea

ASMAKIZUNAK

Udaberriaz ikasi dugun hiztegiarekin asmakizun batzuk proposatzen dizkizuegu. Piska bat pentsatzen baduzue, ziur badakizuela argazki hauetako bakoitza zein asmakizuni dagokion. Apur bat laguntzeko, adibide bat jarri dizuegu lehenengo, baina besteak zeuek asmatu behar dituzue. Animo eta disfrutatu!




ERLEA
Zizta egiten badizuet
oso mingarria,
baina egiten dut ere,
aho askoren gozagarria.




Zeruan agertzen den
kolore askotako zubi hau
euriak bustitzen du beti,
baina eguzkiaren berotasuna
nabaritzen du goxoki.










Zeruan dantza egitea gustuko dut,
nire hegoetan kolore biziak ikusiko dituzu.
Ikusten bazaitut, zure sudurrean jarriko naiz.










Belarretan eguzkia hartzen nago askotan,
gorri eta beltz, eta txiki-txiki,
baina niregana hurbiltzen bazara,
hegan joango naiz ihesi.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina